torstai 22. syyskuuta 2011

Reissuelämää

heissuli vei!

me ollan hotellissa.  Leevillä on maha sekaisen, varmaankin jännitti kotimatkaa.  Se vaan järsii heinää puistossa ja sisällä hotellissa on maastoutunut sängyn alle piiloon.

Mutta mua ei vaivaa mikään!  Tässä mä nautin hotellin sängystä.

Kuperkeikka näin päin...

ja  näin päin...


Voi ei, paparazzi yllätti



Onneksi mami ymmärsi vuorata sängyt ja tuolit lakanoilla ja peitoilla, niin mä saan riehua!  Mä rakastan hotellihuoneita ja matkan tunnelmaa.  mami huomautti, että mun luonne on kai sitten ihan kokonaan muuttunut, kun ennen mä en halunnut kotiporttia kauemmaksi retkelle.  Mä taidan olla sellainen hitaasti syttyvä, mutta kun into syttyy, se roihuaa! Niin se on, että matkailu avartaa!

toivotaan, että Leevikin paranee pian että me voidaan taas yhdessä riehua!

lomaterveisin Reissu-Lassi

1 kommentti:

  1. Leeville pikaista paranemista!!!

    Toivottaa Simo ja Simon mami

    VastaaPoista