tiistai 11. lokakuuta 2011

Meren kohinaa

Me päästiin tänään meren rantaan retkelle!  IIIIhanaa.  Ja arvatkaa mitä.  Me nähtiin semmonen 4 kk vanha perhoskoiran poikanen ja se oli mun mielestä ihan huippu.  me leikittiin sen kanssa pitkään.  Leevi suhtautu siihen vähän varovasti, mutta musta oli ihana leikkiä.  Se läpsi välillä mua tassulla kuonoon, mutta ei se mua haitannut, sehän oli vasta vauva.  mami sanoi että mä oon hyvä lastenhoitaja.  Ehkäpä meillekin tulee vielä joskus pentu, niin mä pääsen leikkimään enemmän.  Leevi ei ole kovin leikkisä, kun sillä on ihan muut asiat mielessä.  Niin kuin vahtihommat ja naapurin pimut.  onneksi mulla on mun paras kaveri Hugo, joka on kans aika kova leikkimään.  Ja meillä on aina tosi hyviä pallomatseja.


Siellä oli koirien uimaranta, johon tietysti mami vei meidät.  Sillä on nykyään aina uimiset mielessä, niinkuin se koirauimalakin.  me ei uitu, mutta muuten oli heinoa nuuhkia posteja puskista kun merikohisi vieressä.







Meri on kyllä tosi hieno juttu.  Leevin suurta hupia on loikkia kallioilla.  Se tykkää juoksennella pitkin kallioita ja hyppiä kiveltä toiselle.  Jos mami haluaa oikein hemmotella Leeviä, me mennään Lauttasaaren kallioille.  Mulle taas tää haukilahti on hienompi, kun siellä on enemmän muita koiria.  Molemmissa paikoissa saa nuuhkia merituulta, josta me kaikki tykätään.

Tänään Leevi on joutunut saksien uhriksi.  mami päätti leikata leevin turkin, kun se on niin takussa.  Vielä on vähän jäljellä, mutta nyt jo Leevi näyttää tosi hyvältä.  Mulla on tosi komea veli.

Syysterveisin  Lassi

3 kommenttia:

  1. Toivottavasti huomasitte, että lisäsin bloginne blogilistaani, mitä blogeja luen :)

    VastaaPoista
  2. en voinut olla huomaamatta alemmassa kuvassa taitaa olla lassi merkkailemassa?:D hyvä kuvausajoitus :) hehe...

    VastaaPoista
  3. no kun mulla oli kiire laitella niitä mun viestejä vähän joka paikkaan, että kaikki kivat tyypit varmasti huomais, että mä, Lassi, olen ollut siellä.
    Ricolle terkkuja!

    VastaaPoista